Damklubbens Kväll

Välkommen till Damklubbens Kväll
fredag 22 april 2016

Nu är det dags igen, Damklubbens Kväll 2016, tiden går fort när man har trevligt, och så fort att vi nu firar 30 år !

Till Damklubbens Kväll hoppas vi förstås på att extra många tjejer/damer söker sig ut till Umåker.
Denna kväll är det därför gratis entré för alla tjejer/damer samt att vi bjuder på (gratis) fika i vår föreningslokal Spiltan.
För damklubbens medlemmar har vi ett eget lotteri med många finfina priser !! Lotten hämtas vi vårt bord i entréhallen.

Till denna travkväll sponsrar vi med:

• ca 50 000 kr till travsporten på Umåker,
  • detta i form av prispengar till 4-åringsloppet,
  • många och fina hederspriser,
  • presenter till deltagande kuskar/ryttare i Montéloppet och Ladies Race,
  • specialpriset ”Damklubbens Specialare” samt,
  • bjuder på tilltugg och cider i entréhallen, m m.
  • morötter till alla startande hästar

Är ni nyfikna på vad Damklubbens Specialare kan vara så finns det tavlor i vår föreningslokal Spiltan,
med specialare vi delat ut tidigare år.

Vi kommer att fortsätta firandet av 30 år med att bjuda våra medlemmar på en grillkväll fredag 10 juni,
och 5 augusti anordnar vi DAM-SM på Umåker. Spännande arrangemang med många tillresande från hela Trav-Sverige.

Kom gärna ut på lördag 23 april också, då V75 avgörs på Umåker med många fina travstjärnor på plats, med bl a
uttagning till Olympiatravet/Guldbjörken samt Berth Johanssons Memorial för 5-åringar.

Hjärtligt Välkommen till Umeå och Umåker

Damklubben jubileumslogga